محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زنجان و طارم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 229
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زنجان و طارم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان حضور پیدا کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ، صبح پنجشنبه یازدهم خرداد ماه ،محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس نهم در این اداره کل حضور پیدا کرد و ضمن دیداری با مدیر کل و مسئولین ستادی از کارگاه های آموزشی مرکز مفتح زنجان و نحوه برگزاری مرحله شهرستانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ، صبح پنجشنبه یازدهم خرداد ماه ،محسن  علیمردانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس نهم در این اداره کل حضور پیدا کرد و ضمن دیداری با مدیر کل و مسئولین ستادی از کارگاه های آموزشی مرکز مفتح زنجان و نحوه برگزاری مرحله شهرستانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت بازدید نمود.

 بنا بر همین گزارش محسن علیمردانی نماینده منتخب  مردم شهرستان های زنجان و طارم با حضور در این اداره کل بر تاثیر آموزشهای فنی و حرفه ای در توانمند سازی نیروی انسانی ماهر و کارآمد برای  اشتغال زایی تاکید کرد .

در ادامه قاسم صیادی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز با توجه به اینکه سال گذشته سالی پر خیر و برکتی بوده  و با ایجاد نظام ملی مهارت و فناوری ، با رویکرد هر ایرانی یک مهارت تا کنون گام‌های مهمی در راستای اشتغالزایی در جامعه برداشته شده است،خاطرنشان کرد: با حرکت جهاد گونه‌ای که در سال جهاد اقتصادی در این زمینه انجام شد، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان در سال گذشته رشد 30 درصدی را داشته است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای این اداره کل در تربیت نیروی ماهر به کسب 11 مدال رنگارنگ و کسب رتبه نخست تیمی و مدالی در دوازدهمین دوره المپیاد مهارت کشوری اشاره نمود و افزود: برگزیدگان نهایی سیزدهمین دوره  مسابقات ملی مهارت به همراه برگزیدگان دوازدهمین مسابقات ملی مهارت که 29 بهمن تا دوم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، پس از شرکت در اردوهای آماده سازی برای حضور در چهل‌ودومین المپیاد جهانی مهارت که در سال 2013 در کشور آلمان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

در ادامه علیمردانی از نحوه برگزاری آزمون مرحله شهرستانی سیزدهمین المپیاد ملی مهارت که در مرکز مفتح زنجان بطور همزمان با کلیه مراکز آموزشی شهرستانهای تابعه استان در حال انجام بود بازدید به عمل آورد و از نحوه برگزاری المپیاد ملی مهارت ، افتخارات و مقام های کسب شده این اداره کل اظهار خرسندی کرد.

گفتنی است نماینده منتخب مردم شهرستان زنجان  و طارم در مجلس نهم از کارگاه های الکترونیک ، صنایع چوب، UPVC ،و تاسیسات دیدن نمود و از نزدیک با نحوه عملکرد ، توانمندیها و ظرفیت های موجود آشنا گردید و با مربیان و  کارآموزان در مورد اهداف کارگاه ها ،توانمندیها ، ظرفیت ها و مشکلات پیش رو سخن گفتند.





:: برچسب‌ها: محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم شهرستان های زنجان و طارم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان حضور پیدا کرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.